Wdrożenie SZBI zgodnie z normą ISO/IEC 27001 i konkursem CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD

Jak wdrażamy SZBI?
Wdrożenie SZBI przeprowadzamy w etapach:
  1. Inwentaryzacja zasobów
  2. Wywiad przedwdrożeniowy
  3. Szacowanie ryzyka utraty poufności, integralności i dostępności informacji
  4. Opracowanie dokumentacji SZBI
  5. Szkolenia z zakresu wdrażanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
  6. Przegląd wdrożonego SZBI - monitorowanie, przeglądy, ocena, poprawki, aktualizacja, audyt powdrożeniowy, deklaracja stosowania
  7. Przygotowanie planu po wprowadzeniu SZBI, na czas 12 m-cy
Zalecane jest dla potrzeb analizy ryzyka przeprowadzenie skanów podatności.

Prace po wdrożeniu SZBI
Po wdrożeniu SZBI zalecamy w celu stałego usprawniania działającego systemu, prace w harmonogramie 12-miesięcznym:
  • Audyt wewnętrzny, okresowa kontrola co m-c
  • Przegląd obowiązków po stronie kierownictwa i realizacji po stronie pracowników
  • Uaktualnienie procedur, uzupełnienie wiedzy, ustalenie działań korygujących i zapobiegawczych, testowaniu zabezpieczeń
  • Audyt KRI z raportem
Wdrożenie SZBI jest procesem, który powinien być stale monitorowany, utrzymywany i doskonalony.

Wdrożenie SZBI - zgodna z „Regulaminem konkursu” oraz „Najczęściej zadawane pytania”.

Zapraszamy do kontaktu

Proszę o więcej informacji na temat oferty mailem lub telefonicznie
FORMULARZ

Proszę o więcej informacji na temat oferty mailem lub telefonicznie

Imię i nazwisko:


Kontakt (telefon lub e-mail):